Savunma sanayinden ayda 1 milyar dolarlık ihracat
Sonraki Haber ›
Petrol devlerine kötü haber: Satışları rekor kırıyor
Bakan Bayraktar: Yenilenebilir enerjide önemli bir eşik geçildi
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, sadece rüzgâr ve güneşte 42 bin megavatı aşarak önemli bir eşiğin aşıldığını söyledi.
Bayraktar paylaşımında, "Ülkemizin enerjisini yenilenebilir kaynaklarımızla yükseltmeye devam ediyoruz. Toplam elektrik kurulu gücümüz 125.598 megavata ulaşırken bunun 78.561 megavatlık büyük kısmını yenilenebilir enerji kaynaklarımız oluşturuyor.
Sadece rüzgâr ve güneşte 42 bin megavatı aşarak önemli bir eşiği geride bıraktık. Böylece toplam kurulu gücümüzün üçte birinden fazlasını bu iki kaynaktan sağlıyoruz.
Gelecek nesillere daha yeşil bir dünya bırakmak ve Enerjide Tam Bağımsız Türkiye hedefine ulaşmak için yerli ve temiz kaynaklarımıza yatırım yapmaya kararlılıkla devam edeceğiz." ifadelerine yer verdi.


